poniedziałek, 23 czerwca 2014

Witam Serdecznie wszystkich czytelników którzy bedą chętnie tu zaglądać:)

Kochani pare lat temu oczywiście miałam swojego bloga , a raczej naszego wspólnego Krajewscy. 
Nadszedł czas na prowadzenie indywidualnego bloga o tym co robie, co najbardziej pochłania mój czas, moje zycie:) 
mam nadzieje ze bedziecie zagladać :) że nie bedziecie siedziec tylko na Facebooku:) żartuje hehehe 
Postaram sie co dziennie tutaj byc:) a na tą chwile Zapraszam  na stronę internetowa, gdzie mozecie zobaczyc co do dnia dzisiejszego stworzylismy :) Życzę miłego dnia i wszystkiego dobrego 

Pozdrawiam Ewa Krajewska

www.projektancimody.pl 


Specjalizuję się w projektowaniu i szyciu na miare na wysokim poziomie. W 1998 roku ukończyłam szkołę odzieżową i zdobyłam Dyplom Czeladnika. Praktykę zdobywałam pracując w różnych prywatnych zakładach krawieckich. Dzięki temu doszlifowałam warsztat i potrafię zrealizować każdą swoją wizję – uszyć każdą kreację, którą zaprojektuję. Cenię sobie prostotę i elegancję. Projektuję kreacje klasyczne oraz nowoczesne pasujące do kazdej sylwetki.
 Współpracuję z artystami z różnych dziedzin - teatru, mody, sztuki, filmu i telewizji. Angażuję się w działania różnych instytucji, tworząc projekty i kostiumy do sztuk teatralnych, teledysków czy programów TV. Wspieram także różnego rodzaju inicjatywy charytatywne.
 W projektowaniu mody realizuję się razem z moim ukochanym mężem – Piotrem. Jako duet Ewa i Piotr Krajewscy zadebiutowaliśmy w 2004 roku pokazem zorganizowanym na Fashion TV Polska w Gdyni. W tym samym roku, na XXX leciu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni, w Hotelu Nadmorskim, zaprezentowaliśmy kolekcję inspirowaną Egiptem i filmem Faraon Jerzego Kawalerowicza oraz zaprojektowaliśmy i wykonaliśmy kostiumy do sztuki Patty Diphusa Ewy Kasprzyk wg Pedro Almodovara. Niemal każdy z naszych pokazów przeplata modę ze sztuką – ekspozycją obrazów, spektaklami artystycznymi czy performance Piotra.  I tak, z roku na rok, swoją pracą i zaangażowaniem zdobywamy nowe obszary kreatywności, rzesze klientek i sympatyków.



2 komentarze:

  1. Witaj Ewo :) Bardzo się cieszę, że zaczęłaś prowadzić swojego bloga. Z pewnością będę częstym gościem :) Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy ;)))
    Ściskam mocno, Małgoś

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Pozdrawiam i wzajemnie:) EK

    OdpowiedzUsuń