środa, 25 czerwca 2014

Tabata mój pierwszy dzień z Tabata:)))

Kochani zaczęłam ćwiczyć huraa
nadszedł czas na ogarnięcię się:) brzuszek rosnie 33 latce :) 
Kocham sport uwielbiam rolki i jeżdzę regulanie w sezonie wiosna lato, (zima sanki ) 
w końcu się zmobilizowałam i zaczęłam ćwiczyć Tabate:) tak tez sie zdziwiłam jak usłyszałam nazwę od Ryszarda:)   powtarzał sie z dwa razy i musiał  mi zademonstrowac na czym to polega :)))
zainstalował mi aplikacje w tel pod linkiem: Hit interval ... 
pokazał i dopiero po miesiacu sie zmobilizowałam niestety albo i stety a co tam .
Wczoraj był pierwszy wieczór :) iczuje sie swietnie nie mam zakwasów trwa to tylko 4 minuty  wiec każdy znajdzie 4 minutki w swoim kalendarzu:) Pod linkiem wszystko o Tabacie :)
dla tych co nie znaja tej metody ćwiczeń:) Tabata 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz