niedziela, 13 lipca 2014

Lato lato lato....

Uwielbiam kwiaty i w dodatku w tak intensywnych kolorach,  tkanina ta to dzianina jersey, w jej skład to 94%wiskoza, 6%elastan. Dzianina ta jest miła w dotyku, lejąca, miękka i delikatna, zastosowanie jej to  bluzki, sukienki, itp.
Ja chciałabym sukienkę krótką z rozkloszowanym dołem ,dopasowana góra, duzy dekolt :)
Może jeszcze starczy mi na sukienkę dopasowana do figury:)) zobaczę na pewno  zamieszczę zdjęcia  gotowej sukienki:) 



Oczywiście chciałam zamieścić Video na swoim kanale, ale niestety nie mam odpowiedniej kamery do tego aby dobrze się wam oglądałoJ  kamerka z laptopa straszne szumy nakręca, a telefonem  niewygodnie J ręce muszę mieć wolnę, zobaczę na pewno niedługo będę kręciła dla was filmiki krótkie zwięzłe i na temat J




Miłego dnia wam życzę Kochani.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz